Loader

Detail vozidla

Citoen C4 sedan 2017 ,81kW/110PS

8,900.00€ 8,399.00€
  • Vyžiadať viac info
  • Vytvoriť ponuku
  • Naplánovať obhliadku
  • Poslať kamarátovi
  • Vytlačiť
Citoen C4 sedan 2017 ,81kW/110PS Citoen C4 sedan 2017 ,81kW/110PS Citoen C4 sedan 2017 ,81kW/110PS Citoen C4 sedan 2017 ,81kW/110PS Citoen C4 sedan 2017 ,81kW/110PS Citoen C4 sedan 2017 ,81kW/110PS Citoen C4 sedan 2017 ,81kW/110PS Sledujte nás aj na AutoRanc-Car Presentation - YouTube Citoen C4 sedan 2017 ,81kW/110PS Citoen C4 sedan 2017 ,81kW/110PS Citoen C4 sedan 2017 ,81kW/110PS Citoen C4 sedan 2017 ,81kW/110PS Citoen C4 sedan 2017 ,81kW/110PS Citoen C4 sedan 2017 ,81kW/110PS Citoen C4 sedan 2017 ,81kW/110PS Citoen C4 sedan 2017 ,81kW/110PS Citoen C4 sedan 2017 ,81kW/110PS Citoen C4 sedan 2017 ,81kW/110PS Citoen C4 sedan 2017 ,81kW/110PS Citoen C4 sedan 2017 ,81kW/110PS Citoen C4 sedan 2017 ,81kW/110PS Citoen C4 sedan 2017 ,81kW/110PS Citoen C4 sedan 2017 ,81kW/110PS
POPIS
  • Rok 2017.
  • Značka Citroen.
  • Model C4.
  • Typ karosérie Sedan.
  • Akcia Možnosť kúpy na splátky
  • Kilometre 82 827 km.
  • Prevodovka Manuálna 5-stupňová.
  • Pohon Predný.
  • Motor 1,2 PureTech.
  • Typ paliva Benzín.
  • Spotreba 4.7
  • Exteriérová farba Šedá metalíza.

Spotreba

5.9
4.1
  •  Nezávislé hodnotenie
  •  Bezpečnosť a Komfort
  •  Technická špecifikácia
  •  Poznámky
  •  Lokalita vozidla

Hodnotenie C4

Najväčšia zmena v rámci modernizácie sa odohrala pod kapotou. Po Peugeote 308 dostal totiž aj Citroën C4 novučičký preplňovaný 3-valec 1,2 PureTech. Ak máte proti motorom s troma piestami predsudky, tak si buďte istí, že tento vás z nich rýchlo vylieči. Peugeot a Citroën si dali naozaj záležať. Len nedávno získali cenu Motor roka 2015 v kategórii do 1,4 litra. Nová ľahká pohonná jednotka dostala do vienka priame vstrekovanie paliva, variabilné časovanie sacích aj výfukových ventilov, turbodúchadlo chladené vodou, integrované výfukové potrubie, rozvodový remeň v olejovom kúpeli, ale aj vyvažovací hriadeľ. Výsledkom je nesmierne kultivovaný agregát s priam neuveriteľnou agilitou. Prednosťou nového 3-valcového srdca je najmä vysoký krútiaci moment. Ten vrcholí hodnotou 230 Nm už pri 1 750 otáčkach za minútu. Len na porovnanie, motor 1,0 EcoBoost od Fordu má 170 Nm, motor 1,0 TSI od Volkswagenu 200 Nm. A lepšie na tom nie sú ani maloobjemové 4-valce, napríklad motor 1,2 TCe od Renaultu s 205 newtonmetrami alebo motor 1,2 D-4T od Toyoty so 185 Nm. Pritom je 95 % maxima k dispozícii od 1 500 do 3500 otáčok. Motor tiež udivuje svojou chuťou vytáčať sa. A za volantom to jednoznačne cítiť. Len čo sa otáčky dostanú nad údaj 1 500 – 1 600, stáva sa z C4 prekvapivo dynamické auto, s ktorým to môžete na križovatke natrieť aj omnoho silnejším súperom. A to nie je C4 žiadna ľahká váha. Stovku zvláda za 10,8 sekundy a dosiahne maximálnu rýchlosť 200 km/h.

Na dnešné časy ponúka totiž neskutočne komfortnú jazdu. A jeho novučičký trojvalec? Tak ten si zamilujete po prvom kilometri.

Francúzi dali priestor konzervatívnym hodnotám a najmä kvalite, na ktorú sme veru neboli dovtedy zvyknutí.

Kráľovstvo mäkkých plastov

Podobne je to v interiéri, ktorý vás prekvapí veľmi slušným dielenským spracovaním a najmä veľkorysým nasadením kvalitných mäkčených plastov. Z tohto pohľadu môžu C4 konkurenti len a len závidieť. Z mäkkých materiálov je vyrobená prakticky celá palubná doska a v solídnosti nezaostávajú ani robustné, bohato čalúnené výplne dverí. Od tohto auta by ste to asi nečakali, ale je to tak. Citroën chcel jednoducho vyžehliť lacný imidž predchádzajúcej generácie a urobil to bez kompromisov. Nešetril ani na predných sedadlách, ktoré ponúkajú extra rozmery a komfort mäkkého čalúnenia, ktorý je dnes naozaj výnimkou.

V kufri ponúka C4 slušných 380 litrov pre batožinu, a ak sa vzdáte dojazdovej rezervy, pribudne pod podlahou ďalších 28 litrov k dobru.

Tento text je iba informatívny a je prevzatý z rôznych internetových médií . Nenesieme zodpovednosť za jeho obsah.

 

 

  • Airbag spolujazdca.
  • Airbag vodiča .
  • Airbagy bočné.
  • Assist ESP(VDC) Stability program.
  • Assist/ABS Anti Block sys.
  • Assist/ASR(TC,EDS)preklz.
  • Assist/Stop&Start.
  • Assist/Tempomat.
  • Bluetooth.
  • Centrál/ na DO.
  • Deaktivácia airbagu - ÁNO.
  • Disky z ľahkej zliatiny R16.
  • El. okná.
  • El. zrkadlá.
  • Hmlovky.
  • Imobilizér.
  • ISOFIX.
  • Klimatizácia.
  • Kožený paket.
  • Kožený volant.
  • LED denné svietenie.
  • Miest na sedenie 5.
  • Možná kúpa na splátky ✔.
  • Multifunkčný volant.
  • Obmedzovač rýchlosti .
  • ODO-Pass/záruka KM.
  • Pal-počítač.
  • Po prvom majiteľovi.
  • Posilovač / Servo.
  • Rádio/CD/MP3.
  • Sedadlá Koža/Látka.
  • Sedadlá/zadné delené.
  • Sedadlá/zadné sklápateľné.
  • Serv. knižka.
  • Servis olejový nový ✔.
  • Tónované sklá.
  • Úver možný !*!*!
  • Vonkajší teplomer.
  • Zadné/vrchné krídlo.

Nová STK a EK do 2025.

Objem valcov: 1199 cm3.

Výkon 81kW/110PS

Benzín

Splátka už od 46,-€
Počet splátok už od 24 až do 96 mesiacov.

Servisná kniha.

Olej a filter menený pri 82.587 km.

Toto vozidlo si môžeš kúpiť od 0% Akontácie. Prefinancovanie na toto vozidlo ti vybavíme na počkanie za najlepších možných podmienok u nás vo firme. Výšku splátky si určíš a nastavíme ju podľa tvojich možností. Viac informácií k prefinancovaniu nájdeš tu na našej hlavnej stránke, kde klikneš  na SLUŽBY, potom klikneš na Predaj na Úver/Leasing.

Dezinfekcia OZÓNOM, klimatizácia, kúrenie a interiér našich  vozidiel ! ! ! !

Všade, kde sa stretáva, či zhromažďuje väčší počet ľudí, existuje zvýšené riziko šírenia infekčných chorôb, či už bakteriálneho alebo vírusového pôvodu. Ozónova dezinfekcia zničí až 99,99 % všetkých škodlivých častíc vo vzduchu i na povrchoch predmetov. Pôsobí aj na miestach, ktoré sú bežnými dezinfekčnými prostriedkami neprístupné klimatizácie, kúrenie rôzne záhyby. Okrem účinnej dezinfekcie a zníženia možnosti šírenia infekčných chorôb, sa odstráni aj nepríjemný pach, pliesne, roztoče a peľ. Získate tak väčší pocit bezpečia a pohodlia.

Chyby v inzercií vyhradené.

 

Podobné vozidlá

Top